Bahagian Hal Ehwal Pelajar bertekad untuk mencapai visi dan misi Jabatan ini dengan menyediakan perkhidmatan terbaik dan profesional kepada pelanggan. Maka dengan penuh beriltizam, kami berjanji untuk memenuhi hak-hak pelanggan kami seperti berikut:

  • · Mensasarkan 100% aduan bertulis diproses dan diambil tindakan dalam tempoh ≤ 7 hari bekerja.
  • · Mensasarkan 80% klien yang mengisi Borang Maklumbalas Klien selepas sesi kaunseling berpuashati pada tahap 3 dan ke atas daripada tahap 5.
  • · Mensasarkan 100% permohonan aktiviti/program pelajar yang lengkap diproses dan diluluskan dalam tempoh 3 hari bekerja setelah selesai pembentangan.
  • · Mensasarkan 100% aktiviti pelajar yang diluluskan dilaksanakan pada tarikh yang dimohon.
  • · Mensasarkan sekurang-kurangnya 30% pelajar yang tamat pengajian mengikuti sekurang-kurangnya lima program/aktiviti sepanjang pengajian dalam Transkrip Ko-kurikulum.
  • · Mensasarkan 100% permohonan bantuan kewangan diproses dalam tempoh 3 ≤ 5 hari bekerja.
  • · Mensasarkan 100% permohonan tuntutan takaful pelajar diproses ≤ 5 hari bekerja.

Pencapaian Piagam Pelanggan

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz

xxxxx   yyyyy zzzzzzz